星期二, 9月 01, 2009

減肥? 目標要明確

以下內容, 純粹個人意見, 請找專業註冊營養師去了解正確的資訊

上次講過, 減肥一定知自己咩原因先好, 未睇過嘅, 請去:
http://hk.myblog.yahoo.com/tony-karen/article?mid=37968

講多次, 減肥係長期鬥爭, 唔係淨係要瘦, 係要改變生活習慣, 飲水習慣, 活動習慣等等, 令自己可以長期維持健康水平, 所以你減肥只係為左1個日子, 為左要著靚衫, 老實講, 你減完都好容易肥返, 因為你始終無改變自己嘅習慣, 當目標達到, 就好容易打回原型

今日主題:減肥? 目標要明確

無錯, 減肥要有真正嘅原因, 亦要有明確目標, 一個長遠而又可以計算嘅目標

例如我, 我要半年內, 瘦多10磅

當有明確目標, 就可以開始計劃減肥嘅程序, 首先最好當然有一個統計表, 因為沒有數據分析, 是很難知道成功或失敗的原因

我自己就用excel 整了一個每日卡路里吸引的統計表


第一個是每天的統計, 記錄我一天共吸引了多少卡路里, 做多了多少運動, 還計算我每天應該吸收的卡路里, 和吸引了的卡路里的差別, 這個統計可以話是非常重要

第二個是每日詳細的列表, 寫入我每日吃過甚麼, 卡路里是幾多, 最難是, 我要估計每項食品的卡路里, 不過網上有很多可以給大家參考, 每個只需太約估計就可以

這個統計, 可以每2個星期或每個月作檢討, 例如肥了, 那可以從數據中看出甚麼原因而作出適當的對策

例如, 是否每天吸收的卡路里過多呢? 是否運動不足呢, 是否還要降低卡路里的吸收呢, 等等

有了目標, 又了統計, 還有檢討, 減肥不再是即興的, 是要有計劃的, 是長遠而持久的作戰

下次再和大家分享吃得好的個人心得

6 則留言 :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...