星期四, 2月 04, 2010

[特別節目]問答有獎遊戲2

[賀年小吃]財富滾滾黃金丸 (Sweet balls with sweet mixtures)

無錯,

onion2064.gif image by tonytsang_emotion
哩個其實只係"擂沙湯丸"嘅食譜, 不過我整法比較簡單, 材料亦容易找到, 適合大家新年, 一家大細食完飯,
onion2060.gif image by tonytsang_emotion
當作親子活動呢~~~

想要食譜好簡單, 同上次一樣,

onion2046.gif image by tonytsang_emotion
只要答啱一個簡單嘅問題, 私人留言寫低個答案連同你個email, 我就會send 比你o地

(* 沒有yahoo account 的, 可以去http://tonykaren.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=2162973, 留言)

onion2068.gif image by tonytsang_emotion
遊戲完結日期係出下一個食譜之前, 放心, 我真係好忙, 哩個星期都寫唔到食譜啦, 等著蔥油餅食譜嘅朋友, 我下星期第一個就會出, sorry呀

onion2063.gif image by tonytsang_emotion
今次問題係: 通少話 (<-記著, 係我話, 唔係人o地話呀), 大型的肉類(如豬手, 五花腩)飛水(出水)時, 係滾水先落呀? 定係凍水落再煲滾呢?

th113_.gif image by tonytsang_emotion
識答又唔嫌棄個食譜簡單的話, 就快啲答啦, 呵呵

Copyright © 通之廚房. All rights reserved.

網誌排行 top-bloggers.com

1 則留言 :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...