星期三, 9月 12, 2012

[食之情感]黑欖菜伴芽菜

今日同大家介紹一下哩個我成日都會整嘅小菜: 黑欖菜伴芽菜 

我父母是潮州人, 我自小吃不少潮州的食品, 其中我最喜歡的小吃, 就是黑欖菜, 它味道鹹香, 送粥送飯都好正的, 很慶幸近幾年montreal開始有得賣黑欖菜, 所以我成日都買回家吃, 有時創作新菜色時, 都喜歡加黑欖菜加強菜色味道 

就咁吃, 有好多人都會覺得太鹹, 我太太都係, 所以我會加啲熟芽菜撈勻, 咁就成為一個超級好味道而又簡單的伴飯小菜, 特別是將它雪凍來吃, 特別好味的, 天氣熱吃時特別開胃 或許這是我個人的情意結吧, 每次吃黑欖菜時, 都會想吃從前在家吃媽媽煮的餸菜味道, 叫我一再回味, 所以我特別推薦比大家, 我希望大家都喜歡它呢 

做法: 用一杯的芽菜, 用熱水煮30秒, 隔乾水, 再加黑欖菜1湯匙撈勻即成, 大家可以整多啲份量, 雪藏後慢慢食, 但最多只可以保存3日, 之後芽菜就不宜再吃了

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...